• Kategori: musteri-deneyimi
  • 3 makale listelenmektedir
Hizmetin Kalitesi Gerçekten Ölçülebilir Mi?

Hizmetin Kalitesi Gerçekten Ölçülebilir Mi?

Herkes için kalitenin tarifi ve tanımı farklı olabilir. Ancak tanım olarak baktığımızda kalite , sunulan ürün veya hizmetin belirlenmiş ya da oluşması muhtemel beklentileri karşılama yeteneği olarak adlandırılabilir. Aslında tanım net ama içinde barındırdığı “beklentiler” kısmı biraz kafa karıştırıcı. Çünkü ürün veya hizmetten faydalanan herkesin beklentisi aynı olmayabilir. O yüzden kalitenin ölçümü, denetimi, değerlendirilmesi özellikle hizmet sektörün açısında oldukça zorlayıcı olabiliyor.

Devamını oku
Çağrı Merkezinden İletişim Merkezine Yolculuk

Çağrı Merkezinden İletişim Merkezine Yolculuk

Çağrı Merkezi deyince aklımıza doğal olarak telefon ile ulaştığımız genelde şikayetlerimizi ilettiğimiz, bir çok insanın bir arada çalıştığı gürültülü, kaotik ortamlar gelir. Belki bundan uzun yıllar önce düşüncemize yerleşen bir kaç görüntü nedeni ile böyle tasvir ediyoruz ancak günümüzde her şey gibi çağrı merkezleri de değişti. Değişimin yanında büyük bir dönüşüm de yaşadı.

Devamını oku
Müşteriler Ne İster?

Müşteriler Ne İster?

Değişen her şey gibi müşteriye bakış açısı da çok değişti. Çok önceleri “müşteri bi şey istemez biz ne veriyorsak onu alır” düşüncesi hakimken sonra müşteri “kral” oldu ve o ne istiyorsa onu yapalım seviyesine geçildi. Şimdilerde ise müşteriler “bebek” oldu. Acaba o ne ister, ona ne sunabilirim de onu ağlatmadan mutlu edebilirim dönemine geçildi.

Devamını oku