Zor Müşterilerle Başa Çıkma Eğitimi

Zor Müşterilerle Başa Çıkma

Bu eğitimle katılımcıların zor müşteri profillerini tanıyarak, bu kişileri doğru taktiklerle ikna etme ve başa çıkma yöntemleri konusunda beceri kazanmaları hedeflenmektedir.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Zor müşteri profillerini analiz edebilme becerisi kazanmak
  • Zor müşteri profilini yönetebilme ve ikna etme becerisini geliştirmek

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12-16 kişi - Eğitim Süresi: 2 gün
  • Kazanımlar

    Gerek iknada, gerek öfke kontrolü sağlamada zorlanan kişiler ile iletişimi kurabilmek ve bu kişilerin bu özelliklerini törpüleyerek yönetimini sağlayabilmektir.

  • Kimler Katılmalı

    Müşteri Temsilcileri, Satışçılar, İkna Ekipleri, Müşteri İlişkileri Uzmanları, Şikayet Yönetimi Ekipleri

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • İnsan Davranışları ve Farklılıkları
    • Müşteri Tipleri ve Davranış Şekilleri
    • Zor İnsan Tipleri ve Davranışları
    • Zor İnsanlarla İletişim Kurmak
    • Çatışmayı İşbirliğine Dönüştürme
    • Zor İnsanları Yönetme Becerisi İçin Taktikler