Satış Müşteri Temsilcisi Eğitim ve Gelişim Programı

Satış Müşteri Temsilcisi Eğitim ve Gelişimi

Telefonda satış adımlarının öğrenilmesini sağlayarak, kişilerin satış becerilerini geliştirebilecekleri eğitimdir.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Telefonda Satış Dinamikleri
  • Başarılı bir satış görüşmesi için gerekli satış adımları
  • Bir satışçı olarak farkındalığını arttırarak satış fırsatlarını değerlendirmek
  • Ürün veya hizmetlerin müşteri ihtiyaçlarına cevap verecek ve müşteride satın alma motivasyonu sağlayacak şekilde sunulması teknikleri
  • Telefonda ikna ve satış becerilerini güçlendirerek satışlarını arttırması

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 1 kişi - Eğitim Süresi: 4-15 gün
  • Kazanımlar

    Bu eğitim katılımcılarımıza; tele satış dinamiklerini kavrayarak satış becerilerini geliştirmeyi bunun sonucunda kurumun toplam satışlarında ölçülebilir pozitif bir ivme yaratmayı hedeflemektedir.

  • Kimler Katılmalı

    Mevcut veya potansiyel müşterilere telefon ile ulaşarak, ürün ve/veya hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek ve/veya yüz yüze görüşme randevusu almak ile sorumlu tüm çalışanların fayda sağlayacağı bir eğitimdir.

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Satışın Tanımı ve Tele Satış
    • Hizmet ve Satış İlişkisi
    • Başarılı Bir Satışçı Olmanın İpuçları
    • Telefonda Satış Sürecine Ait Adımlarımız
    • Telefonda Satış Görüşmesinde Etkili Açılış
    • Telefonda Satışta İhtiyacı Ortaya Çıkarmak ve Aktive Etmek
    • Satışta İkna Adımları
    • Müşteri Profillerine Uygun Davranış Sergileme
    • Etkili Satış Kapama ve Sonuçlandırma Süreci

  • Ölçme ve Değerlendirme

    Kurum talep ettiği taktirde, eğitimde kazandırılması beklenilen satış yetkinliklerin yer aldığı bir skor kart ile eğitim öncesi ve sonrası çağrıların değerlendirmesi ya da hedeflenen ve gerçekleşen satış rakamları üzerinden analiz çalışması yapılarak; Davranış Değişikliğinin ölçülmesi sağlanmaktadır.