Takım Lideri - Süpervisör Eğitim ve Gelişim Programı

Takım Lideri - Süpervisör Eğitim ve Gelişimi

Çağrı merkezi takım lideri ve süpervisör seviyesindeki yöneticlerinin liderlik yeteneklerini geliştiren; Kendisine, çalışanlarına ve şirketine değer katmasını hedefleyen bir gelişim programıdır.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Liderin doğru ve etkin iletişimi
  • Doğru ve etkili geri bildirim yöntemlerini geliştirmek
  • İşin sahibi ve uzman olma ipuçları
  • Takım performansını arttırma formülleri

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12-14 kişi - Eğitim Süresi: 6-11 gün
  • Kazanımlar

    Çağrı Merkezlerinin yönetimi ve motivasyonunda çok kritik ve önemli bir yere sahip olan yönetim kademesinin yöneticilik ve liderlik becerilerinin gelişmesi, çalışan memnuniyeti ve bağlığının artması, performans ve verimin yükselmesi

  • Kimler Katılmalı

    Takım Liderleri, Süpervisörler, Takım Lideri veya Süpervisör Adayları

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Çağrı Merkezi Dinamikleri
    • Etkili Kişisel Liderlik
    • Etkili Motivasyonel Liderlik

  • Eğitim Öncesi Saha Çalışması

    Katılımcı profilleri ve iş detayları hakkında bilgi alınır. Gerekli durumlarda katılımcı birlikte çalıştıkları yönetici ve insan kaynakları ile ön görüşme yapılır. İş başı gözlem yapılır.

  • Ölçme ve Değerlendirme

    Yapılan tüm test sonuçları, takip uygulamları sonucunda gözlenen gelişim IK ve yönetim ekibine rapor olarak sunulur.