TARIK KARACA

tarik-karaca

Siemens IT Solution and Services, Avea ve Ingbank firmalarında farklı pozisyonlarda ve sektörlerde bilişim teknoloji mimarlığı, danışmanlığı, çözüm oluşturma ve yöneticilik görevlerini üstlenmiştir.

Toplam 19 yıllık iş deneyimine sahip olup özellikle sıfırdan Çağrı Merkezleri kurma ve yürütme faaliyetleri, tüm Çağrı Merkezi Teknolojileri Yönetimi ve Faaliyetleri, Çözüm Satışı Faaliyetleri, Proje ve Program Yönetimi, Hizmet Kalitesi Yönetimi, Eğitim-Kalite Geliştirme Faaliyetleri, Müşteri Deneyimi Yönetimi, entegrasyonları ve Dış Kaynak Yönetimi  alanlarında örnek projeler gerçekleştirmiş ve çalışmış olduğu şirketlere  önemli katkılar sağlamıştır. 10’a yakın farklı lokasyonda toplam 3.000 kişilik Müşteri Hizmetleri organizasyonlarının yönetiminde tecrübe sahibidir.

Çağrı Merkezi Derneği Faaliyetlerinde de ayrıca sorumluluk alıp Meslek Yeterlilik Kurumu ile Müşteri Temsilcisi ve Takım Lideri Meslekleri için Meslek Standartları ve Meslek Yeterlilikleri Kapsamının belirlenmesi ve devreye alınması projesinde aktif rol almıştır.