HAKKIMIZDA
Merhaba,
Danışmanlık hizmetlerimizde metodolojik yaklaşımımız, eğitimlerimizde yaşayarak öğrenme bakış açımız ve deneyimli kadromuz ile kurumsal müşterilerimize değer katıyoruz.
Danışmanlık hizmetlerimizde Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi, eğitim ve gelişim programlarımızda ise Yaşayarak Öğrenme, Liderlik Gelişim ve Çağrı Merkezi başta olmak üzere, firmaların ve çalışanların gelişim alanlarına yönelik sonuç odaklı, yaratıcı, farklı ve esnek çözümler sunuyoruz.
Hizmetlerimizin tamamını kurumlara özel tasarlıyoruz, detaylı analiz çalışmalarından sonra ulaşmak istediğimiz hedefleri belirliyor ve ulaşılan hedefleri ölçümlüyoruz.
Danışman ve eğitmen yaklaşımından ziyade, kendimizi hizmet vermekte olduğumuz firmaların çalışanı olarak konumlandırıyor; vizyon, misyon, hedef ve değerlerini kendi çalışanlarıymış gibi benimsiyoruz.
Hizmetlerimizde, müşterilerimizin memnun olduğunu ve onların esşiz bir müşteri deneyimi yaşadıklarını hissetmek bizler için herşeyden önce geliyor.
Sevgi ve Saygılarımızla,
Metrics Eğitim ve Danışmanlık

DANIŞMANLARIMIZ
Önemli görevlerde yer almış deneyimli kadro...Çağrı Merkezi Kurulumu, Yönetimi, İş Geliştirme, Satış ve Pazarlama, Altyapı ve Bilgi Sistemleri konusunda deneyim sahibidir. Çağrı Merkezlerinde bugüne kadar üst yönetim de dahil olmak üzere birçok yönetsel fonksiyonda görev almıştır. Kurduğu Çağrı Merkezi ile yetmişin üzerinde Kurumsal Müşteriye ve yüzden fazla markaya hizmet vermiştir.. DEVAMI

Türkiye’de Çağrı Merkezi sektörünün gelişmesinde de önemli roller üstlendi. 2005-2010 yılları arasında IMI Organizasyon ve Fuarcılık tarafından gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri organizasyonunda Juri üyesi olarak görev aldı. Çağrı Merkezleri Derneği’nın kurulmasında çok büyük katkı sağlayarak Genel Kurul, Yönetim Kurulu ve Başkan Yardımcısı görevlerinde bulundu. DEVAMI

Demet Güdül proje yönetim metotlarında Yalın 6 Sigma uygulamalarında Karakuşak sertifikasına sahiptir. Danışmanlık alanları: Süreç Yönetimi, Risk Analizi, Yalın 6 Sigma Proje Uygulamaları, Verimlilik / Performans Yönetimi, Çağrı Merkezi Hizmetleri, Telekomünikasyon çözüm ve uygulamalarıdır. Bilgi ve deneyimlerini Temmuz 2014’den itibaren Metrics müşteri ile paylaşıyor. DEVAMI

Çağrı Merkezleri kurma ve yürütme faaliyetleri, tüm Çağrı Merkezi Teknolojileri Yönetimi ve Faaliyetleri, Çözüm Satışı Faaliyetleri, Proje ve Program Yönetimi, Hizmet Kalitesi Yönetimi, Eğitim-Kalite Geliştirme Faaliyetleri, Müşteri Deneyimi Yönetimi, entegrasyonları ve Dış Kaynak Yönetimi alanlarında örnek projeler gerçekleştirmiş ve çalışmış olduğu şirketlere önemli katkılar sağlamıştır. DEVAMI

Çağrı Merkezi deneyimi süresince 20 kişilik satış ekiplerinin performans geliştirme ve motivasyon proglamlarının yönetilmesi, kalite değerlendirmelerinin yapılması, ürün eğitimlerinin verilmesi ve şikayet yönetimi konularında uzmanlaştı. ING Bank Çağrı Merkezi Kahramanmaraş yerleşkesinin kurulmasında görev almıştır. DEVAMI

ODTÜ Psikoloji lisans eğitiminden sonra Marmara Üniversitesi Örgütsel Davranış bölümünde yüksek lisans eğitimi alan H.Seçil Sırgüven, İnsan Kaynakları alanında 18 yıllık deneyime sahiptir. Bu süreçte hem danışmanlık, hem de kurumsal tarafta yer almış olup; seçme-yerleştirme, eğitim ve gelişim, performans yönetimi ve ödüllendirme, kariyer planlama, yetenek yönetimi, DEVAMI
