EBRU ARDA

ebru-arda

Finans ve Bilişim Sektörlerinde çeşitli alanlarda 15 yıllık iş deneyimine sahiptir.  Çağrı Merkezi Operasyonu, Çağrı Merkezi Ürün ve Kişisel Gelişim Eğitimleri, Müşteri Deneyimi Yönetimi, Çağrı Merkezi Süreçlerinin dokümante edilmesi ve geliştirilmesi, Satış-Pazarlama iş geliştirme ve insan kaynakları  alanlarında görev almıştır.

Bilişim sektöründe Proje Yönetimi, İnsan Kaynakları ve Satış Eğitimleri görevlerini üstlenmiştir.  10 yıllık Çağrı Merkezi deneyimi süresince 20 kişilik satış ekiplerinin performans geliştirme ve motivasyon proglamlarının yönetilmesi, kalite değerlendirmelerinin yapılması, ürün eğitimlerinin verilmesi ve şikayet yönetimi konularında uzmanlaştı.

ING Bank Çağrı Merkezi Kahramanmaraş yerleşkesinin kurulmasında görev almıştır. Çağrı merkezi yönetim sistemi olan EN15838 belgelendirme sürecinin yürütülmesinde görev aldı.