BURÇİN SÖZÜTOK

Burcin-Sozutok

Çağrı Merkezi Kurulumu, Yönetimi, İş Geliştirme, Satış ve Pazarlama, Altyapı ve Bilgi Sistemleri konusunda deneyim sahibidir. Çağrı Merkezlerinde bugüne kadar üst yönetim de dahil olmak üzere birçok yönetsel fonksiyonda görev almıştır.  Kurduğu Çağrı Merkezi ile yetmişin üzerinde Kurumsal Müşteriye ve yüzden fazla markaya hizmet vermiş ve bu Çağrı Merkezi’ni 2014 yılında IMI tarafından düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” kapsamında “Türkiye’nin En iyi Çağrı Merkezi” haline getirmiştir. Aynı zamanda Teknoloji’nin En iyi kullanımı ile Kurumsal Müşterilerine katma değerli hizmetler  sunmuştur. 2011 yılında Koç Holding çalışanları arasında Müşteri Memnuniyeti yaratanlar kategorisinde «En Başarılı Koç Çalışanı» ödülüne layık görülmüştür.

Çağrı Merkezleri Derneği’nin kuruluşunda görev almış, 5 yıl boyunca Derneğin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini üstlenmiştir.