ZORLU MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ

Bu eğitimle katılımcıların zor müşteri profillerini tanıyarak, bu kişileri doğru taktiklerle ikna etme ve başa çıkma yöntemleri konusunda beceri kazanmaları hedeflenmektedir.

EĞİTİM SONUNDA EDİNİLECEK BİLGİ VE BECERİLER

  • Zor müşteri profillerini analiz edebilme becerisi kazanmak
  • Zor müşteri profilini yönetebilme ve ikna etme becerisini geliştirmek

Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12-16 kişi  |  Eğitim Süresi: 2 gün

KAZANIMLAR
Gerek iknada, gerek öfke kontrolü sağlamada zorlanan kişiler ile iletişimi kurabilmek ve bu kişilerin bu özelliklerini törpüleyerek yönetimini sağlayabilmektir.

KİMLER KATILMALI
Müşteri Temsilcileri, Satışçılar, İkna Ekipleri, Müşteri İlişkileri Uzmanları, Şikayet Yönetimi Ekipleri

EĞİTİMDEN BAZI ÖNEMLİ KONU BAŞLIKLARI
● İnsan Davranışları ve Farklılıkları
● Müşteri Tipleri ve Davranış Şekilleri
● Zor İnsan Tipleri ve Davranışları
● Zor İnsanlarla İletişim Kurmak
● Çatışmayı İşbirliğine Dönüştürme
● Zor İnsanları Yönetme Becerisi İçin Taktikler