PROJE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Kurumların bünyesinde yapılan pek çok proje çalışmasının daha sistematik ve verimli olması için tasarlanmış bir eğitimdir.

EĞİTİM SONUNDA EDİNİLECEK BİLGİ VE BECERİLER

  • Proje Kavramı ve Proje Metodolojileri
  • Sözleşme Yönetimi
  • SLA Hazırlanması
  • Projede Şartname Hazırlanması
  • Ekip Yönetimi
  • Üst Yönetim Sunum ve Bilgilendirmeleri
  • Proje İlerleme Raporunun Hazırlanması

Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12 kişi  |  Eğitim Süresi: 5 gün

KAZANIMLAR
Proje yönetim süreçlerini, bilgi alanlarını, proje yönetim standartlarını, araç ve tekniklerini detaylarıyla aktarmayı ve örnekler ile uygulamayı  amaçlar. Eğitimde PMP ve Lean (Yalın) metodolojisi ile düşünme ve projelendirme aşılanır.

KİMLER KATILMALI
Şirket içerisinde Proje Yöneticileri, Üretim Planlama, Kalite Yönetimi, Denetim ve Satınalma, Süreç Yönetimi departmanları çalışanları ve projeler içerisinde  yer alacak olan proje üyelerİ

EĞİTİMDEN BAZI ÖNEMLİ KONU BAŞLIKLARI
● Projede Entegrasyon Yönetimi
● Projede Kapsam Yönetimi
● Projede Zaman Yönetimi
● Projede Maliyet Yönetimi
● Projede Kalite Yönetimi
● Projede İnsan Kaynakları Yönetimi
● Projede İletişim Yönetimi
● Projede Risk Yönetimi
● Projede Tedarik Yönetimi

UYGULAMA PLANI
3 günlük eğitimin tamamlanmasından bir hafta sonra 1. Uygulama, 3.haftasında ise 2.Uygulama gerçekleştirilmektedir.

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Eğitim esnasında kişilerin şirket içerisinde sorumlu oldukları projeler üzerinde çalışmalar yapılacak ve bu çalışmalar uygulama aşamasında değerlendirilecektir. Eğitim içeriğinde video, oyun, workshop çalışmaları gibi interaktif bir eğitim planı bulunmaktadır.