HİZMET MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ EĞİTİM VE GELİŞİM AKADEMİSİ PROGRAMI

Beklentiyi karşılayan, beklenenin üzerinde hizmet sunan, ihtiyaç anında yanında olduğunu hissettiren, müşteriye pozitif sürpriz yapan hizmet anlayışıyla iş yapmak.

EĞİTİM SONUNDA EDİNİLECEK BİLGİ VE BECERİLER

  • Değişen dünyada müşteri ve hizmet kavramları
  • Neden farklıyız ve bu farklılıklar neler, sorularının yanıtları
  • Müşteri odaklılık ve kaliteli hizmet verme
  • İtirazları karşılama

Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 14 kişi  |  Eğitim Süresi: 2-8 gün

KAZANIMLAR
Bu eğitim sonrası katılımcılar, görevleri esnasında yaptıkları doğru ve yanlışları görecek, edinecekleri bilgiler ve tekniklerle hem müşteri memnuniyetini artıracaklar hem de takım içi iletişim becerilerini geliştirebileceklerdir.

KİMLER KATILMALI
Çağrı Merkezi Hizmet müşteri temsilcileri veya adayları

EĞİTİMDEN BAZI ÖNEMLİ KONU BAŞLIKLARI
● Telefonda Etkili İletişim Teknikleri
● Müşteri Deneyimi Nedir ?
● Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaratma

EĞİTİM ÖNCESİ SAHA ÇALIŞMASI
Katılımcı profilleri ve iş detayları hakkında bilgi alınır, gerekli durumlarda katılımcı, yönetici ve insan kaynaklarıyla ön görüşme yapılır ve çalışanları gözlenir, çağrıları dinlenir.

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Eğitim sonrasında çağrı dinleme ve değerlendirmeler yapılarak eğitimde verilen bilgilerin ölçümlenmesi yapılmaktadır. Elde edilen kalite dinleme ve değerlendirmelerin ardından tespit edilen gelişim noktalarına göre geri bildirim verilmektedir.

SATIŞ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ EĞİTİM VE GELİŞİM AKADEMİSİ PROGRAMI

Hizmet-Musteri-Temsilcisi-Egitim-ve-Gelisim-Akademisi-Programi-tablo