SÜREÇ YÖNETİMİ DANIŞMANLIĞI

Süreçlerini, müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak derinlikte tasarlayarak hizmet sunan kurumlar “Eşsiz Müşteri Deneyimi” yaratmada rakiplerinden çok daha öne geçmekteler.

Japonca bir birleşik sözcük olan kaizen’i oluşturan sözcüklerden kai değişim, zen ise daha iyi anlamına gelmektedir. Metrics Eğitim ve Danışmanlık olarak bizlerde sektör ayırt etmeksizin Müşterilerimizi daha iyi ve sürekli bir değişime uyum sağlayabilecek duruma getirmek için, süreç çalışmalarında Kaizen uygulamasına odaklanarak maksimum verimliliği sunmaktayız.

Bu sebeple yeni kurgulanacak bir “Süreç” çalışmasında ya da “ Süreç İyileştirilmesi” çalışmalarında Kaizen’in 7 prensibinden biri olan PUKÖ metodolojisi ile planlı bir çalışma sunmaktayız.

surec-yonetimi-danismanligi-tp-1140x400