MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ DANIŞMANLIĞI

Müşterilerinizin duygularına hitap ederek, zihinlerinde olumlu ve kalıcı hatıralar bırakmak size çok şey kazandırır.

“Müşteri Deneyimi” firma ile müşteri arasında gelişen etkileşimin kalitesini ifade eder. Bu etkileşim, müşteri ile temasın ilk kurulduğu kanaldan (Çağrı Merkezi, İnternet, Mobil Uygulama, Sesli Yanıt Sistemi, E-Mail, SMS, Bayi, Şube, Pazarlama Aktiviteleri,vs…) başlar.

Müşteri ilişkilerinin geliştiği süreçler (satış öncesi, satış, satış sonrası destek, sadakat / ödül programları, kanallardan iletişim, vs) boyunca devam eder ve müşterinin hayat döngüsünün tamamını kapsar.

“Müşteri Deneyimi Yönetimi” müşterinin hayat döngüsü boyunca duyguları ön planda tutarak, müşterinin kalbini ve gönlünü kazanacak, etkin ve kurumun tamamına uygulanabilir strateji ve taktiklerin uygulama sanatıdır.

Tecrübeli ve uzman kadromuzla müşteri deneyiminin analiz edilmesi, geliştirilmesi ve müşteri deneyimi stratejisi oluşturulması aşamalarında müşterilerimize hizmet vermekteyiz.

musteri-deneyimi-yonetimi-tp-2-1140x400