ÇAĞRI MERKEZİ KALİTE DİNLEME ve DEĞERLENDİRME

Çağrı Kalitesi, Çağrı Merkezlerinin en önemli performans kriterleri arasındadır. Düzenli olarak ölçümlenmesi ve sonuçların yönetilmesi gerekmektedir.

Kalite Dinleme ve Değerlendirme danışmanlık hizmetlerimizi;

  • Kalite Dinleme ve Değerlendirme sistemi kurulum danışmanlığı hizmeti,
  • Dış Kaynak olarak Kalite Dinleme ve Değerlendirme hizmeti,
  • Değerlendirme sonuçlarının analiz edilerek, iyileştirme aksiyon listesinin hazırlanması,
  • Belirlenen aksiyonların uygulamaya alınması,

dört ayrı başlık altında veya uçtan uca çözüm olarak müşterilerimize sunmaktayız.

kalite-dinleme-ve-ddegerlendirme-tp2-1140x400